Stříbrný certifikát platformy Shoptet

Stříbrný certifikát platformy Shoptet

Náš hlavní programátor Martin byl v prosinci 2019 osobně navštívit samotnou centrálu společnosti Shoptet. Jedná se o povinnou proceduru, kdy vývojář musí projít osobním setkáním s personalistou této populární e-shopové paltformy. Proběhl velmi příjemný téměř hodinový rozhovor, kdy Martin odpovídal na otázky týkající se naší služby převodových XML mostů pro zákazníky Shoptetu. Hlavním cílem setkání je prokázat, že jsme skutečně solidní partneři a že naše zákazníky nemíníme tahat za nos. Požadavky jsou přísné a nespolehlivý či arogantní partner by byl okamžitě vyřazen s partnerské inzerce. Na konci rozhovoru slečna Marcela došla k názoru, že má před sebou opravdového profíka a předala Martinovi stříbrný certifikát Shoptetu, který nás, tedy Srovnej-ceny.cz opět posouvá v oblasti důvěryhodnosti mílovými kroky vpřed.

Tohoto ocenění si velmi vážíme a budeme se snažit nadále vycházet vstříc našim zákazníkům. Martin nás reprezentoval statečně, za což patří dík také jemu. Dle jeho vyprávění se jedná o vskutku moderní s progresivní společnost, která ho zaujala nejen krásnými prostorami, ale také velmi příjemným prostředím pro samotné zaměstnance. Shoptet se za poslední roky opravdu vypracoval a z původně malé firmičky vyrostla poctivá platforma, která si již získala desetitisíce zákazníků.

Proč právě převod XML dat dodavatele a proč právě Shoptet?

Celá myšlenka začít spolupracovat s platformou Shoptet přišla jako blesk z čistého nebe. Náš programátor Martin se jednou setkal se svým kamarádem, který se mu svěřil, že má u Shoptetu 3 své e-shopy, do kterých mu zboží dodávají 3 různí dodavatelé. Postěžoval si Martinovi, že dodavatelé jsou neflexibilní a nepodařilo se mu ani jednoho přesvědčit, aby své XML feedy přizpůsobili struktuře dat, které jsou povinné pro import produktů do Shoptetu. Hledal na internetu řešení až nalezl službu, u které svůj problém s konverzí XML datové struktury vyřešil. Ovšem trápilo ho za jakou cenu. Platil poskytovateli služby tisíce korun měsíčně, což Martina udivilo. Věděl, že dokáže stejnou službu poskytnout za mnohem lepší peníze a navíc s ještě větším uživatelským komfortem. Kamarád zároveň tvrdil, že technická podpora byla mizerná a na e-maily často dostával od poskytovatele služby odpovědi až po dvou až třech dnech. Často mu i vinou poskytovatele XML feedy několik dní nefungovaly a on prodával zboží za špatné a neaktuální ceny či zboží co jíž dávno nebylo skladem.

Martin začal svou myšlenku rozvíjet a vybudoval službu, která splňuje vše, co si předsevzal. V přehledné a moderní administraci zákazník nalezne přehled svých aktuálně převáděných XML feedů, nalezne zde i možnost překladu kategorií daného XML feedu, což znamená, že kategorie, které mu zasílá dodavatel mu nenaruší jeho vlastnoručně vytvořený strom kategorií v administraci Shoptetu. Zákazník si dále může pomocí systému pravidel upravovat ceny, které mu dodavatel v XML dávce zasílá. Protože se většinou jedná o velkoobchodní ceny, může si zákazník cenu vynásobit vlastním koeficientem ba co víc….může si ji dokonce zaokrouhlit baťovským způsobem, tedy s devítkou na konci. Cena 1499 hned vypadá lépe než cena 1500. Interval automatizace převodu XML feedů od dodavatele může být individuální, to již záleží na domluvě se zákazníkem. Umíme převodní most spustit jednou za den, ale i klidně každou hodinu. Fantazii se meze nekladou.

Share this post